2011年8月1日 星期一

地球圓又圓

學過了客家話,今天我們來學粵語:
很有意思的經典粵語老歌,獻給大家去領悟個中意思~:P

他們就是年輕時的司棋姐-李司棋(荷媽)和已故的霑叔-黃霑了

溫拿《大家樂》電影插曲

地球圓又圓
作曲:黃霑
填詞:黃霑
主唱:華娃(當年我以為是李司棋唱tim)

個地球圓又圓 何必怕後爭前
話扒頭就會前 一轉變後邊

個地球係圓又圓 無分你後他前
在前頭未算前 兜咗圈佢重遠

我地做人靠實際 必須心意堅
切勿做人冇定性 四面氹氹轉

個地球係圓又圓 無需搏命衝前
總之心足就快樂 不必亂博亂鑽

當別人會受騙 一味
厚道待人最合算 世事輪流轉

個地球係圓又圓  人生世上幾年
強求難望快樂 心安先至上算

粵語生字:
係=是
冇=沒有
咗=了
佢=他
我地=我們
氹氹轉=團團轉
咪=不要
一味=一直
咁=這樣



點擊觀看華娃經典




13 則留言:

  1. 哦,我识司棋姐同沾叔呢两位前辈,但係呢首係乜年代嘅出土文物嚟架?恕我孤陋寡闻未曾听过噃!:-)仁兄你会唔会顺便排队一轮嘴教埋我哋福建话潮州话海南话啊?呵呵呵~~~

    回覆刪除
  2. 你不说我也以为是荷妈唱的tim!

    回覆刪除
  3. 盆友,雷猴吗?:D

    很有意思的一首歌!
    地球圆又圆,
    让我认识到你,
    嘻嘻!

    师傅,你要快乐哦!

    回覆刪除
  4. 地球唔系圆咔,原来系扁圆形咔。。唔怪得,甘难等月圆。


    箱头留言。

    回覆刪除
  5. 呢窄歌仔号间烂苍


    得妹

    回覆刪除
  6. 经过了咗30几年,以家才知道是李司棋(荷媽)唱的【大家乐】插曲“地球圆又圆”,好有意思的一首歌。

    回覆刪除
  7. 我的广东话一讲,人家就知道我是冒牌的。

    回覆刪除
  8. 很多人都不知道华娃是黃霑的前妻.当年温拿五虎的电影"大家乐",这首歌不算太红,因此原唱者也沒引起多大的注意.

    回覆刪除
  9. edward,
    1975年,我當時五年級咯!
    福建話、潮州話和海南話,我唔掂wor朋友!哈哈~

    193,
    是咯,我也是後知後覺咯!
    不知不覺已經36年咯~呵呵

    苦媽,
    你快樂所以我快樂...好liong hor!

    回覆刪除
  10. 箱頭,
    是四方嘅...你個箱頭!

    得妹,
    得哥得嫂咧?

    黃昏兄,
    經過36年,你老啦,有老花...是華娃唱啦~哈哈!

    回覆刪除
  11. 名師,
    ngi hair 馬蓋淫?
    ngi ng hair hakka淫咩?

    夫人,
    經你一說,現在很多人都知道了~:P

    回覆刪除
  12. 豆漿,
    N年前的追赶跑跳碰你又啱?哈哈

    回覆刪除

三人行必有我師,盡情的說吧!