2008年11月16日 星期日

交功课~

梦想罐头给的功课(TAG):

1. When is my birthday?
娘亲最痛那天也就是五月的第六天。

2. What is your most favourite thing to do?
除了吃喝玩乐,最重要要有一部可以上网的电脑。

3. What kind of news do you read?
除了那些吃饱没事做,要改路名啦或为了杜绝掠奪匪禁止摩哆進入大城市的新闻之外。我喜欢阅读电脑资讯。

4. Have you been committed in any crime?
骗个老婆回来,从此被判坐终身婚姻监禁 -_-

5.is life meaning??or meaningless??
人生充满希望 \(^o^)/

6. Do you believe you can survive without money ?
有钱有闲,冇钱就唔得闲。所以,没钱就要做,不会死人的。

7. Are you afraid of pain?
最怕出钱~肉痛。O(∩_∩)O哈哈~

8. What do you feel like doing right now?
想着怎样会发达啰。

9. If there’s someone that you love, would you confess to him/her?
坦白从宽,抗拒从严。谨记。。。

10. List out 3 good points of the person who tagged you.
1。认真 2。慷慨 3。诚信

11.What is your 5 most passionate thing at this moment?
暂时没有

12. If you can be on TV, which show would you want to be in?
本地没好节目,Astro又cut了,期望上《你怎么说?》,但,又腰斩了。哎:-C

13. If you had to eat one thing for the rest of your life, what would it be?
我想吃天鹅肉,因为我是癞蛤蟆。

14. If you had a choice to be rich or happy, which one would you pick?
Happy。因为happy go lucky,有luck就会中奖,中了就happy O(∩_∩)O哈哈~

15. If you have a chance, which part of your character you would like to change?
没有不好的要改。I am what Iam 我就是我。

16. Will you ever kill yourself for studies?
不曾想过

17. What is the one thing you love about yourself?
傻啰,娘子时常说我:傻仔嚟嘅!

18.One thing you bought which is still worth it?
结婚戒指

19. If the person you love did not love you, would you still waiting for him/her?
不会,因为如果我等她,就不会娶到现在的娘子啦!O(∩_∩)O哈哈~



5 則留言:

  1. 哇!!! 乜你都搞埋咁既嘢架??? 千祈咪搞我... 哈哈哈!!!

    回覆刪除
  2. 有为高师说,久不久去海滩那让海水冲冲自己会比较好...你真怪,都回答完了...嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 饭兄,
    呢家嘢几好玩架,答完问题好有成功感架。O(∩_∩)O哈哈~

    梦想罐头,
    真怪还是真快???

    回覆刪除
  4. 饭兄,
    咪咁啦,嚟啦,搞下啦,衰鬼!
    O(∩_∩)O哈哈~

    回覆刪除

三人行必有我師,盡情的說吧!