2009年4月26日 星期日

阿旺

如果你们有留意我在键轩惠馆留言的话,你们一定会注意到我不时的提起“阿旺”的。
“阿旺”这只狗,其实真有其“狗”。
话说有一天,朋友家来了一只流浪狗,生下好几只很cute的狗仔,朋友无暇顾及,送的送,给的给。剩下一只问我要不要,其实很想要又不能要,为什么?很矛盾哦!因为住在公寓的关系是不能养狗的,养小只的宠物狗还可以,像阿旺酱大体型的真的很难照顾兼会给邻居投诉的。在无可奈何的情况下唯有“望狗兴叹”。最后朋友只好留下它自己养了,而我也会时常去“探望”它的。

这就是阿旺了,你看它楚楚可怜的狗样。
最近天气比较热,阿旺热到“beh大汗"。
有间“会馆”建议我把阿旺剃光光带去游泳,我看到阿旺酱可怜所以唯有把它。。。
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
剃光光!

剃掉毛的阿旺?

不是啦,这是网上找来的墨西哥无毛狗啦!

28 則留言:

  1. 我还被吓倒了呢!我还以为你真的把阿旺的毛剃掉,那就很可怜了~

    回覆刪除
  2. ღ花仙子ღ,
    虐待动物可是犯法的哦!
    爱护动物要从小做起。哈哈~

    回覆刪除
  3. 炸到,吓倒我...

    以为路人是“sweeny todd”那个变态理发师...

    回覆刪除
  4. 還是有毛比較好看啦!
    沒毛了有點可怕!!

    回覆刪除
  5. 周某,
    Sweeny todd 好像不剪狗毛的。哈哈~

    歪歪,
    墨西哥无毛狗虽然没毛,但它可是是稀有品种哦!

    回覆刪除
  6. 住公寓要养宠物真的有点麻烦。。。

    的空记得多点去看(阿旺)哦。。哈

    回覆刪除
  7. 李逸迷,
    来自Dubai留言的你那边好吗!又去那边公干?
    几时回来吹水!

    回覆刪除
  8. 笑到我肚子痛了~
    原来真有其狗啊?我还以为你老作的。
    帮动物剃光光毛发哪里是虐待,你看那些可爱的绵羊也不是这样,哈哈哈哈哈~

    回覆刪除
  9. 哎!我昨天有留言的,为什么没有的,本来我也想写一篇博文,关于狗的,没想到你也写了。你的留言箱好像我每次留言都有发两次才发到。。。

    回覆刪除
  10. 这次一次就发到了。可能是停留太久会这样吧?

    回覆刪除
  11. 键轩惠馆,
    绵羊毛有价,狗毛可没人要leh!

    ♥♥♥弯弯米♥♥♥,
    我就是喜欢它傻乎乎的模样~哈哈!

    日落黄昏,
    等着你写上来给大家分享你的“狗事”。
    如果留言失败,重试一次就可以的啦.

    回覆刪除
  12. 哈哈,阿旺的眼神好无辜哦!我还以为你真的听了会馆大婶把它的毛给剃掉到完,吓死了!

    它每天吃路边的食物吗?还是有人定时会喂它的?

    回覆刪除
  13. Calven,
    欢迎来到狗舍oops应该是寒舍~嘻嘻!
    阿旺可好吃好住呢!如果它跟我肯定会饿饭~哈哈!

    回覆刪除
  14. 喂...阿旺系我偶像啊!!!
    老婆仔老婆仔!!!

    回覆刪除
  15. 饭兄,
    此阿旺非彼阿旺,呢条系狗仔狗仔!!!

    回覆刪除
  16. 回复你:谢谢你的祝福!我想放弃其实是因为学费问题!^^

    回覆刪除
  17. 看它的眼神真的很可怜,原本它可以住公寓的,是身型害了他。。。

    回覆刪除
  18. 穷光蛋市长,
    送去WWF!不舍的,阿旺会想念我的。

    华言巧语,
    不管阿旺的事,是我没本事住洋楼罢了!

    回覆刪除
  19. I see something genuinely interesting about
    your weblog so I saved to fav.

    my website sharecash survey

    回覆刪除
  20. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added
    I get several e-mails with the same comment. Is there any
    way you can remove people from that service? Bless you!


    My web-site passwords

    回覆刪除
  21. I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at this web page is genuinely fastidious.


    Review my blog post ... Auto Click PTC Sites

    回覆刪除
  22. Hi my friend! I want to say that this post is amazing, great written and
    include almost all vital infos. I'd like to peer more posts like this .

    My web-site; How to Earn Money While Unemployed

    回覆刪除
  23. When someone writes an post he/she keeps the plan of a user in his/her brain that how a user can understand it.
    Thus that's why this paragraph is great. Thanks!

    My web blog :: virtapay exchange

    回覆刪除
  24. Howdy exceptional blog! Does running a blog like this take
    a massive amount work? I've very little knowledge of coding however I was hoping to start my own blog in the near future. Anyways, should you have any suggestions or tips for new blog owners please share. I know this is off topic nevertheless I just had to ask. Kudos!

    Also visit my webpage; hack de castleville

    回覆刪除
  25. Amazing! Its truly awesome piece of writing,
    I have got much clear idea on the topic of from this post.


    Here is my page: password hack

    回覆刪除
  26. Its such as you learn my mind! You appear to grasp so much about this, such as you
    wrote the e-book in it or something. I feel that you just can
    do with some p.c. to force the message house a bit, but other than that, that is fantastic
    blog. A great read. I will definitely be back.

    Feel free to surf to my web-site: online cash

    回覆刪除

三人行必有我師,盡情的說吧!